zondag 3 maart 2013

Op de haaktoer

Wilde al een tijd een gehaakt kleedje, dus zelf maar aan de slag gegaan. Nou moeten jullie weten dat ik geen echte handwerkknobbel heb, maar als ik eenmaal iets in mijn hoofd heb, dan zal het er komen ook..




Dus gisteravond, was het haakavond. Het haken werkte zelfs zo ontspannend dat ik tegelijk met het haken in m'n eentje een hele spannende film heb gekeken. (Wat een minder succes bleek toen mijn haakwerk rond middernacht af was.)



Heb bedacht vaker haakavonden in te lassen, want het werkt behoorlijk verslavend heb ik gemerkt. (alleen dan zonder enge film)

4 opmerkingen:

  1. Gezellig hoekje zo. Ik wil ook zo graag gaan beginnen met haken, heb alles al in huis maar moet me er nog in verdiepen. Maar genoeg you tube fimpjes met uitleg volgens mij. Het schijnt onderdaad rustgevend te zijn. groetjes Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Pascale. Wat een goed idee om op You tube te kijken. Nu doe ik eigenlijk maar wat, met wat steken uit een boekje en bedacht nog dat een klein lesje niet echt overbodig zou zijn. Ik ga maar eens wat opzoeken. Groetjes Mieke

      Verwijderen
  2. Chapeau. ik kan het gewoon niet onthouden, half stokje, heel stokje etc...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jemig Mieke, je hoeft helemaal niet op haakles als je dit al kan! Knap!

    BeantwoordenVerwijderen