vrijdag 1 februari 2013

Natuurgevoel

Mijn vriendin en ik halen graag een beetje de natuur in huis. Zij wat magnoliatakken van mij, ik een boomstamkrukje van haar. Maar deze week belde ze me op:
"Heb jij ook beestjes in huis?"
"Ja nou je het zegt, van die kleine rode torretjes!"
"Ja! Die bedoel ik. Ze komen van de magnoliatakken!"
"Oh ja zeg, niet aan gedacht. Ik heb ze trouwens niet in de voorkamer en daar heb ik wel takken"
"Das inderdaad gek, heb ze ook niet in de voorkamer en ook daar takken....Dan komen ze uit het stammetje!"
"Daar vond ik m'n laatste beestje"
"he gadsie, als manlief het hoort, moet het stammetje de deur uit! En hij is zo leuk"




Mijn vriendin belt 's avonds: "Het boomstamkrukje staat in het tuinhuis...Ïk heb nu maar dat hele mooie krukje besteld dat ik zo graag wilde, hij komt morgen al!Leuk he!"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten