zondag 10 februari 2013

Froombosch

Dit was typisch zo'n geval van "Dit kun je niet laten liggen!" In Groningen laten liggen welteverstaan, want daar werden deze kussen te koop aangeboden. En juist deze kussens zouden het erg mooi doen in de woonkamer. Dus vandaag mijn vriendin en ik op naar Groningen. En ach wat is nu 2 uur rijden? (en terug!) :-) "En straks sneeuwt het vast minder." De kussenmevrouw in Froombosch (wij hadden er nog nooit van gehoord) was gek genoeg lichtelijk verbaasd over onze reis voor de kussens. Met een "Maar we willen het nog wel combineren met een vlooienmarkt in de buurt hoor" hebben we gepoogd haar verbazing een beetje weg te nemen. Blij met kussens en met wat leuke vondsten bij een vlooienmarkt in de buurt (ja die bleek er nog te zijn ook)lieten we Groningen weer achter ons..


Weer thuis werd het pas echt zweten..
Want je houdt altijd weer spullen over he, als je iets nieuws hebt aangeschaft? Mijn veranderdrift gaat dan zo ver dat ik zelfs ireeele dingen ga overwegen "misschien wordt het tijd dat de triptrapstoelen er maar eens uitgaan"


Te midden van alle chaos in de woonkamer, mijn vriendin gebeld "Help! De balans is helemaal weg!"


Inmiddels staat alles weer op de oude plek...


En de kussens? Ach die staan ook leuk op de kamer van mijn meiden!


4 opmerkingen:

  1. hahaha, ik herken het wel hoor! Als ik iets in mijn kop heb dan moet ik het ook hebben ook al is het een wereldreis. Zijn je vlooienmarktspulletjes wel goed? De kussens zijn overigens prachtig hoor! je kinderen zullen er denk ik ook wel raad mee weten. Groetjes Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha!! Wat n heerlijk verhaal! Superleuke kussens, dat wel!! Groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen